Shërbimi elektronik u vjen në ndihmë qytetarëve të aplikojnë për t'u pajisur me licensën e ushtrimit të funksionit të Administratorit të Falimentit.
Pas dërgimit të aplikimit tek Agjensia Kombëtare e Falimentimit (ABSA), specialisti i Zyrës së Vlerësimit të ABSA-s bën shqyrtimin e aplikimit dhe të dokumentacionit shoqërues. Në rastin kur aplikimi është i rregullt, shtetasi njoftohet se aplikimi i tij është pranuar dhe përgjigjes i bashkëlidhen edhe dokumente plotësuese informuese, në lidhje me proceset që ai duhet të ndjekë në vazhdimësi. Kjo përgjigje i dërgohet shtetasit me e-mail, si dhe tek hapësira “Dokumentet e Mia” te portali e-Albania. Nëse përgjigjja është kërkuar edhe në formatin letër, atëherë ai njoftohet se duhet te paraqitet pranë Agjencisë Kombëtare të Falimentimit për t'a tërhequr atë. Në rastin kur aplikimi nuk është i rregullt dhe nuk pranohet, shtetasi njoftohet për këtë fakt nga specialisti i zyrës së vlerësimit me anë të e-mail.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Dëshmi penaliteti |
1. Diplomën, së bashku me listën e notave të noterizuar me anë të së cilës provon përfundimin e një nga programeve të ciklit të dytë të studimeve, sipas legjislacionit për arsimin e lartë |
2. Vërtetim të organeve se nuk ka detyrime financiare të papaguara |
2. CV së bashku me dokumentacionin që provon |
|
3. Dokumentacion me anë të cilit provon se zotëron një garanci bankare në vlerën 1 000 000(milion) lekë |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës. Hapat e procedurës - Identifikohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Licensimi i Administratorëve të Falimentit";
- Plotësoni të dhënat e formularit, bashkëngjitni dokumentet plotësuese që kërkohen për këtë aplikim dhe dërgoni aplikimin;
- Zyra e Vlerësimit bën shqyrtimin e aplikimit dhe te dokumentacionit përkatës;
- Zyra e Vlerësimit njofton aplikantin nëse aplikimi është pranuar apo refuzuar së bashku me arsyetimin përkatës. Në rastin kur aplikimi është pranuar atëherë Zyra e Vlerësimit bashkangjit edhe informacionet e nevojshme për aplikantin në lidhje me licensimin e tij.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit30 ditë
Periudha e vlefshmërisë2 vjet
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.alShkarko Kartelën AdisaLicencimi i administratorëve të falimentimit (AL036001)