Shërbimi elektronik i regjistrimit fillestar të një shoqërie kolektive, komandite, me përgjegjësi të kufizuar, dhe të thjeshta, i ofrohet një individi/qytetari që ka krijuar në portal llogarinë e tij si individ. Për të kryer aplikimin për regjistrim fillestar, individi aplikon duke plotësuar formularin përkatës për regjistrim fillestar të shoqërisë.
Baza ligjore:
Mbështetur në nenin 22, pika (a) të Ligjit 9723, datë 03.05.2007 "Për Regjistrimin e Biznesit", i ndryshuar, një nga subjektet që detyrohen të regjistrohen në regjistrin tregtar janë personat fizikë, që ushtrojnë veprimtari ekonomike tregtare.
Dokumentacioni i nevojshëmDokumente që duhet të ngarkohen nga aplikanti:
- Statuti dhe Akti i Themelimit të shoqërisë, në rast se janë hartuar si 2 dokumente të veçanta në origjinal (afati 30 ditë nga data e themelimit)
- Akti i emërimit të organeve të shoqërisë, nëse nuk përfshihet në aktet e tjera
- Mandati bankar ose vërtetimi i noterit për pagesën e kapitalit në para - (nëse kapitali është paguar)
- Akti i ekspertimit të ekspertit vlerësues të licensuar për pagesën e kapitalit në natyrë
- Dokumenti i identifikimit të përfaqësuesit
- Dokumenti i autorizimit të përfaqësuesit
- Deklarata e posacme për njohjen, pranimin dhe zbatimin e dispozitave ligjore në fuqi
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për regjistrim fillestar të shoqërive kolektive, komandite, me përgjegjësi të kufizuar dhe të thjeshta (vetëm për shoqëritë që ortak të vetëm kanë institucionet qëndrore dhe/ose vendore te Republikës së Shqipërisë)”;
- Klikoni butonin "Përdor"
- Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme mbi formën e shoqërisë të cilën do të regjistroni
- Klikoni butonin “Dërgo” në faqen e fundit të formularit
- Punonjësi i QKB-së proceson kërkesën e ardhur dhe në varësi të vendimit që merret i kthen përgjigje aplikuesit
Kujdes! Për dërgimin me sukses të aplikimit, nevojitet detyrimisht nënshkrimi elektronik i formularit të plotësuar të aplikimit.
Për pajisjen me nënshkrim elektronik, aplikoni përmes shërbimit: Aplikim për pajisje me nënshkrim elektronik për qytetarët/biznesetKoha e nevojshme e marrjes së shërbimitRegjistrimi fillestar i biznesit në QKB bëhet brenda një dite pune nga marrja e aplikimit.
Periudha e vlefshmërisëPa afat
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al