LinkButtonLinkButton

Aplikim për regjistrim dhe pajisje me pasaportë detare për shtetas shqiptarë, të huaj, pa shtetësi / Registration and equipment with maritime passport for albanian, foreign, stateless citizens

Kontaktet
Tel:  +355 52 222 868
E-mail:  info@dpdetare.gov.al
Adresa:  Porti Detar Durrës Durrës
Ky shërbim elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: Intech+ shpk
Aplikim për regjistrim dhe pajisje me pasaportë detare për shtetas shqiptarë, të huaj, pa shtetësi / Registration and equipment with maritime passport for albanian, foreign, stateless citizens

Click here to read the description of this e-service in English.
"Aplikim për regjistrim dhe pajisje me pasaportë detare për shtetas shqiptarë, të huaj, pa shtetësi / Registration and equipment with maritime passport for albanian, foreign, stateless citizens" (Ndryshim të dhënash personale, Humbje, Dëmtim, Përfundim rubrikave”Imbarkim/Zbarkim” ) është një shërbim elektronik që u mundëson qytetarëve të aplikojnë online për regjistrim dhe pajisja me pasaport detare (Ndryshim të dhënash personale, Humbje, Dëmtim, Përfundim rubrikave”Imbarkim/Zbarkim” ). Baza ligjore; - Ligji Nr. 9251, 08.07.2004, Neni 37 “Regjistri i Mjeteve Lundruese Shqiptare”, Ligji 10109 “Për Administratën Detare të Republikës së Shqipërisë” Neni 12 - VKM Nr. 462, datë 09.07.2014 “Për Miratimin e Rregullores për Regjistrimin e Mjeteve Lundruese në Republikën e Shqipërisë”. -Ligj Nr. 43/2020 “ Për aktivitetet e turizmit detar “ datë 23.04.2020. -Ligj Nr. 127/2020 datë 15.10.2020 “ Për Regjistrimin, mënyrën e përdorimit dhe kontrollin e mjeteve lundruese turistike dhe të argëtimit ”.

Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti: Për shtetas shqiptarë - Mandatpagesa + faturën për regjistrim dhe pajisja me pasaport detare - Dokumenti ekzistues (Ndryshim të dhënash personale, Humbje, Dëmtim, Përfundim rubrikave) - Vetëdeklarim për humbje pasaporte e konfirmuar nga organet kopetent - Fotografi (4x5 cm për dokument) Për shtetas të huaj / pa shtetësi - Mandatpagesa + faturën për regjistrim dhe pajisja me pasaportë detare . - Kontratë punësimi si detar (origjinale). - Deklaratë mbi aftësinë për të notuar dhe vozitur - Dokument për analizën e grupit të gjakut(origjinale) - Pasaportën e Detari të lëshuar nga shteti i tij - Dokument Kualifikim për detyrën që do të kryejë(nëse ka) - Fotografi (4x5 cm për dokument)

Hapat e procedurës
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për regjistrim dhe pajisje me pasaportë detare për shtetas shqiptarë, të huaj, pa shtetësi / Registration and equipment with maritime passport for albanian, foreign, stateless citizens”; - Klikoni butonin "Përdor"; - Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular; - Klikoni butonin “Dërgo”; - Punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njoftohet elektronikisht për mbërritjen e dosjes së re dhe verifikon saktësinë e dokumenteve.Nëse dokumentet janë të plota, punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njofton qytetarin për të sjellë me poste dokumentat origjinale. Nëse ka pasaktësi ose mungesë dokumentesh, njofton aplikantin për pasaktësitë dhe e udhëzon për të riplotësuar praktikën e aplikimit; - Aplikanti nis me postë dokumentet orgjinale drejt Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD); - Punonjësi i kontrollon ato dhe nëse të gjitha dokumentet janë në rregull, ai përfundon procedurën për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese; - Ju do të njoftoheni me e-mail dhe tek seksioni “Dokumentet e mia” në e-Albania.

Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit
10 ditë pune

Periudha e vlefshmërisë
2 vite

Kostot
Regjistrim dhe pajisja me pasaport detare 5750 lekë (Shkarkoni faturën)

Më shumë
Për çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën helpdesk@e-albania.al
E RËNDËSISHME!
Të dhënat e përdoruesve në portalin e-Albania shfaqen automatikisht nga databazat e institucioneve që i administrojnë ato.
Në asnjë rast e-Albania nuk modifikon të dhënat e publikuara.

E-albania është portali qeveritar ku shërbimet publike që gjenden në zyrat dhe sportelet fizike të institucioneve ofrohen në mënyrë elektronike falë Platformës Qeveritare të Ndërveprimit që ndërlidh sistemet e institucioneve me njeri-tjetrin. Portali është konceptuar si një zyrë elektronike me një ndalesë ku qytetari regjistrohet duke përdorur kartën e tij të identitetit dhe shërbehet duke kërkuar dhe aplikuar për shërbimin që i nevojitet.

Ky portal është realizuar dhe administrohet nga Agjencia Kombëtare e Shoqërisë së Informacionit (AKSHI)

Ju lutem vlerësoni shërbimin