LinkButtonLinkButton

Aplikim për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara të anije/mjeti lundrues

Kontaktet
Tel:  +355 52 222 868
E-mail:  info@dpdetare.gov.al
Adresa:  Porti Detar Durrës Durrës

Video udhëzuese
Aplikim për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara të anije/mjeti lundrues
Ky shërbim elektronik mirëmbahet nga operatori ekonomik: Intech+ shpk
Aplikim për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara të anije/mjeti lundrues
" Për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese (Ndryshim Pronësie, Ndryshim Emri, Shtyrje Afati të Vlefshmërisë, Ndryshim të Dhënash, Ndryshim Destinacioni) " është një shërbim elektronik që u mundëson qytetarëve të aplikojnë online për Për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese (Ndryshim Pronësie, Ndryshim Emri, Shtyrje Afati të Vlefshmërisë, Ndryshim të Dhënash, Ndryshim Destinacioni) Baza ligjore; - Ligji Nr. 9251, 08.07.2004, Neni 37 “Regjistri i Mjeteve Lundruese Shqiptare”, Ligji 10109 “Për Administratën Detare të Republikës së Shqipërisë” Neni 12 - VKM Nr. 462, datë 09.07.2014 “Për Miratimin e Rregullores për Regjistrimin e Mjeteve Lundruese në Republikën e Shqipërisë”. -Ligj Nr. 43/2020 “ Për aktivitetet e turizmit detar “ datë 23.04.2020. -Ligj Nr. 127/2020 datë 15.10.2020 “ Për Regjistrimin, mënyrën e përdorimit dhe kontrollin e mjeteve lundruese turistike dhe të argëtimit ”.

Dokumentacioni i nevojshëm
Duke filluar nga Janari 2020, për dokumentacionin shoqërues të shërbimit do të aplikohet ndarja si në tabelën e mëposhtme:
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës Dokumente që ngarkohen nga aplikanti
1. Certifikatë Teknike nga shoqëri klasifikuese 1. Mandatpagesa + faturën për regjistrimin fillestar i një anije / mjet lundrues
2. Raport inspektimi nga KSHF për mjete me gjatësi = 15m. 2. Dokumenti i përfitimit të pronësisë(Në raste kur ka ndryshim pronësie)
3. Raport inspektimi nga Kapitenët e porteve ose ZRMLD për mjete me gjatësi < 15m 3. Deklaratë përfaqësimi e noterizuar(Nëse nuk është pronari i mjeti)
4. Certifikatë origjinale e regjistrimit
5. Certifikatë siguracioni të lëshuar nga shoqëri të liçensuara sigurimi
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administrates.

Hapat e procedurës
- Identifikohuni si qytetar/biznes në portalin e-Albania - Zgjidhni shërbimin " Regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese” - Klikoni butonin "Përdor" - Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular - Klikoni butonin “Dërgo” - Punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njoftohet elektronikisht për mbërritjen e dosjes së re dhe verifikon saktësinë e dokumenteve - Nëse dokumentet janë të plota, punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njofton qytetarin për të sjellë me postë dokumentat origjinale. - Nëse ka pasaktësi ose mungesë dokumentesh, njofton aplikantin për pasaktësitë dhe e udhëzon për të riplotësuar praktikën e aplikimit. - Aplikanti nis me poste dokumenta orgjinale drejt Drejtorisë së Përgjithshme Detare DPD - Punonjësi i kontrollon ato dhe nëse të gjitha dokumentet janë në rregull, ai përfundon procedurën për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese - Ju do të njoftoheni me e-mail dhe tek seksioni “Dokumentet e mia” në e-Albania.

Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit
10 ditë pune

Periudha e vlefshmërisë
Në varsi të dokumenti të lëshuar

Kostot
Ndryshim Pronësie së mjeti lundruese 5500 lekë (Shkarkoni faturën). Ndryshim Pronësie së mjeti lundruese 12000 lekë (Shkarkoni faturën).Ndryshim Emri 3500 lekë (Shkarkoni faturën). Zgjatja e afatit të lejes së lundrimi 5000 lekë (Shkarkoni faturën). Ndryshim të Dhënash 3500 lekë (Shkarkoni faturën). Ndryshim Destinacioni 3500 lekë (Shkarkoni faturën).

Më shumë
Për çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën helpdesk@e-albania.al
Ju duhet të identifikoheni në portal për të përdorur këtë shërbim!
E RËNDËSISHME!
Të dhënat e përdoruesve në portalin e-Albania shfaqen automatikisht nga databazat e institucioneve që i administrojnë ato.
Në asnjë rast e-Albania nuk modifikon të dhënat e publikuara.

E-albania është portali qeveritar ku shërbimet publike që gjenden në zyrat dhe sportelet fizike të institucioneve ofrohen në mënyrë elektronike falë Platformës Qeveritare të Ndërveprimit që ndërlidh sistemet e institucioneve me njeri-tjetrin. Portali është konceptuar si një zyrë elektronike me një ndalesë ku qytetari regjistrohet duke përdorur kartën e tij të identitetit dhe shërbehet duke kërkuar dhe aplikuar për shërbimin që i nevojitet.

Ky portal është realizuar dhe administrohet nga Agjencia Kombëtare e Shoqërisë së Informacionit (AKSHI)

Ju lutem vlerësoni shërbimin