"Regjistrimin fillestar i një anije / mjet lundruese të importuar " është një shërbim elektronik që u mundëson qytetarëve të aplikojnë online për regjistrimin fillestar i një anije/mjet lundruese të importuar
Baza ligjore;
- Ligji Nr. 9251, 08.07.2004, Neni 37 “Regjistri i Mjeteve Lundruese Shqiptare”,
-Ligji 10109 “Për Administratën Detare të Republikës së Shqipërisë” Neni 12
- VKM Nr. 462, datë 09.07.2014 “Për Miratimin e Rregullores për Regjistrimin e Mjeteve Lundruese në Republikën e Shqipërisë”.
-Ligj Nr. 43/2020 “ Për aktivitetet e turizmit detar “ datë 23.04.2020.
-Ligj Nr. 127/2020 datë 15.10.2020 “ Për Regjistrimin, mënyrën e përdorimit dhe kontrollin e mjeteve lundruese turistike dhe të argëtimit ”.
Dokumentacioni i nevojshëmDuke filluar nga Janari 2020, për dokumentacionin shoqërues të shërbimit do të aplikohet ndarja si në tabelën e mëposhtme:
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Certifikatë Teknike nga shoqëri klasifikuese |
1. Mandatpagesa + faturën për regjistrimin fillestar i një anije / mjet lundruese të importuar |
2. Raport inspektimi nga KSHF për mjete me gjatësi = 15m |
2. Dokument i përfitimit të pronësisë |
3. Raport inspektimi nga Kapitenët e porteve ose ZRMLD për mjete me gjatësi < 15m |
3. Certifikatë e çregjistrimit nga shteti i origjinës |
|
4. Dokumentet e zhdoganimit |
|
5. Deklaratë përfaqësimi e noterizuar (Nëse nuk eshte pronari i mjeti) |
|
6. Deklaratë përfaqësimi e noterizuar (Nëse nuk eshte pronari i mjeti). |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administrates. Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Regjistrimin fillestar i një anije / mjet lundruese të importuar”;
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular;
- Klikoni butonin “Dërgo”;
- Punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njoftohet elektronikisht për mbërritjen e dosjes së re dhe verifikon saktësinë e dokumenteve;
- Nëse dokumentet janë të plota, punonjësi i Drejtorisë së Përgjithshme Detare (DPD) njofton qytetarin për të sjellë me poste dokumentet origjinale. Nëse ka pasaktësi ose mungesë dokumentesh, njoftohet aplikanti për pasaktësitë dhe e udhëzohet për të riplotësuar praktikën e aplikimit;
- Aplikanti nis me postë dokumentet orgjinale drejt Drejtorisë së Përgjithshme Detare;
- Punonjësi i kontrollon ato dhe nëse të gjitha dokumentet janë në rregull, ai përfundon procedurën për regjistrimin e të dhënave të ndryshuara për anije / mjet lundruese;
- Ju do të njoftoheni me e-mail dhe tek seksioni “Dokumentet e mia” në e-Albania.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit10 ditë pune
Periudha e vlefshmërisë1-5 vite
KostotRegjistrimi përfundimtar të motorrit të detit 10000 lekë
(Shkarkoni faturën). Regjistrimin e e mjeteve të vogla lundruese me gjatësi nën 15 m pa motor 5000 lekë
(Shkarkoni faturën). Regjistrimin e mjeteve të vogla lundruese me gjatësi nën 15 m me motor
(Shkarkoni faturën). Regjistrimin e mjeteve lundruese të shërbimit portual me gjatësi mbi 15 m 16500 lekë
(Shkarkoni faturën). Regjistrimin e mjeteve lundruese të shërbimit portual me gjatësi nën 15 m 10000 lekë
(Shkarkoni faturën).Regjistrimi provizor / përfundimtar të anijëve të transportit 16500 lekë
(shkarko faturën). Regjistrimin provizor / përfundimtar të anijëve të peshkimit me gjatësi mbi 15 m 16500 lekë
(shkarko faturën). Regjistrimin provizor / përfundimtar të anijëve të peshkimit me gjatësi nën 15 m 10000 lekë
(shkarko faturën).Më shumë Për çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al