"Deklarimi i humbjes së dokumenteve të ndryshme" është një shërbim elektronik, i cili u mundëson qytetarëve të kryejnë online procesin e deklarimit të humbjes së dokumenteve të ndryshme.
Baza ligjore:
- Ligji Nr. 119/2014, “Për të drejtën e informimit”;
- Ligji Nr. 9887, datë 10.03.2008, “Për mbrojtjen e të dhënave personale”, i ndryshuar;
- Ligji Nr. 108/2014, “Për Policinë e Shtetit”.
Dokumentacioni i nevojshëmDokumente që ngarkohen nga aplikanti:
- Prokurë ose Vendim Gjyqësor, në rastet kur aplikohet për personin nën kujdestari apo me prokurë;
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Deklarimi i humbjes së dokumenteve të ndryshme";
- Klikoni butonin" Përdor";
- Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular;
- Pas përgatitjes së vërtetimit të humbjes, ju do të njoftoheni me e-mail dhe te seksioni “Dokumentet e mia” në e-Albania.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit3 ditë
Periudha e vlefshmërisëPa afat
KostotPa kosto
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al