Ky shërbim mundëson aplikimin online për pajisjen me filmime dhe fotografime të pasurive kulturore dhe objekteve muzeore.
Neni 101 ligji 27/2018 “Për trashëgiminë kulturore dhe muzetë”.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Vërtetim regjistrim biznesi nga QKB ose vendimin e regjistrimit në gjykatë |
1. Formulari i kërkesës i plotësuar |
2. Marrje mendim / miratim paraprakisht sipas rastit nga IKTK, DRTK, ZAKPA dhe Muze |
2. Në rast se aktiviteti zhvillohet në bashkëpunim me institucione apo palë të treta, kërkesa të shoqërohet me dokumentacion që vërteton këtë bashkëpunim (akt-marrëveshje, kontrata, etj. sipas rastit) |
3. Vërtetim i regjistrimit të pasurive kulturore në IKRTK |
3. Autorizim për përfaqësuesin |
4. Deklarata sipas rastit nga IKTK, DRTK, ZAKPA dhe Muze që garanton monitorimin e filmimeve/fotografimeve gjatë gjithë periudhës kohore të kërkuar, si dhe garanton moscënimin e vlerave të pasurisë/pasurive kulturore |
4. Qëllimi për të cilin kërkohet leje për filmime dhe fotografime të pasurive kulturore;
-Përshkrim i përmbledhur i qëllimit të kërkesës;
-Pajisjet dhe teknika që do të përdoren për filmim/fotografim;
- Afatet kohore që do të kryhen filmimet/fotografimet
|
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar ose biznes në portal;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për filmime dhe fotografime të pasurive kulturore”;
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni formularin e aplikimit dhe ngarkoni dokumentacionin përkatës;
- Pas plotësimit të dokumentacionit, aplikimi kalon për shqyrtim pranë Ministrisë së Kulturë;
- Pas shqyrtimit dhe nëse aplikimi është në rregull, aplikanti udhëzohet rreth procedurave që duhet të ndjekë. Në të kundërt refuzohet aplikimi duke njoftuar aplikuesin mbi arsyen e refuzimit nëpërmjet adresës e-mail dhe te rubrika "Dokumentet e mia".
Sqarim: Në varësi të specifikës së kërkesës Ministria e kulturës rezervon të drejtën për të kërkuar informacione shtesë.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit15 ditë
Periudha e vlefshmërisëNë bazë të dispozitave të urdhrit të Ministrit
KostotNë bazë të kontratës
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al