Ky shërbim mundëson dërgimin e aplikimit për zhvendosje/huapërdorim të pasurive kulturore (restaurim, studim, ekspozim brenda ose jashtë vendit, etj. )
Bazuar në Nenin 101 ligji 27/2018 “Për trashëgiminë kulturore dhe muzetë”.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Vërtetim regjistrim biznesi nga QKB ose vendimin e regjistrimit në gjykatë (për subjektet) |
1. CV të individit/subjektit dhe aktivitetit të tij |
2. Marrje mendim / miratim paraprakisht sipas rastit nga IKTK, DRTK, ZAKPA dhe Muze |
2. Në rast se aktiviteti zhvillohet në bashkëpunim me institucione apo palë të treta, kërkesa të shoqërohet me dokumentacion që vërteton këtë bashkëpunim (akt-marrëveshje, kontrata, etj. sipas rastit) |
3. Shqyrtim / miratim nga këshillat kombëtarë vendimmarrës sipas rastit nga: KKTKM |
3. Përshkrimi i qëllimit për të cilin kërkohet zhvendosja/huapërdorja e pasurive kulturore |
4. Deklarata sipas rastit nga IKTK, DRTK, ZAKPA dhe Muze që garanton monitorimin e pasurive kulturore që propozohen të zhvendosen gjatë gjithë periudhës kohore të caktuar si dhe garanton moscënimin e vlerave të pasurisë/pasurive kulturore |
4. Destinacioni ku propozohet të zhvendoset pasuria/pasuritë |
|
5. Afatet kohore të qëndrimit të pasurisë/objekteve në destinacionin ku propozohet zhvendosja |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar ose biznes në portal;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për zhvendosje ose huapërdorim të pasurive kulturore”;
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni formularin e aplikimit dhe ngarkoni dokumentacionin përkatës;
- Pas plotësimit të dokumentacionit, aplikimi kalon për shqyrtim pranë Ministrisë së Kulturë;
- Pas shqyrtimit dhe nëse aplikimi është në rregull, aplikanti udhëzohet rreth procedurave që duhet të ndjekë. Në të kundërt refuzohet regjistrimi duke njoftuar aplikuesin mbi arsyen e refuzimit nëpërmjet adresës e-mail dhe te rubrika "Dokumentet e mia".
Sqarim: Në varësi të specifikës së kërkesës Ministria e kulturës rezervon të drejtën për të kërkuar informacione shtesë.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit30 ditë
Periudha e vlefshmërisëNë bazë të dispozitave të urdhrit të Ministrit
KostotNë bazë të kontratës
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al