Ky shërbim mundëson dërgimin e aplikimit për pension të posaçem nga personalitete të shquara të fushës së artit, kulturës dhe trashëgimisë.
Komisioni i ngritur për këtë qëllim me Urdhër Ministri të Kulturës, nr.466, date 05.08.2019, pasi shqyrton të gjitha kërkesat e ardhura në një periudhë kohore jo më shumë se 3 muaj, miraton ose jo dërgimin pranë Komisionit shqyrtues në Kryeministri.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Vërtetim i Institutit të Sigurimeve Shoqërore për datën e daljes në pension dhe masën e pensionit të përfituar |
1. Kërkesë drejtuar Ministrit të Kulturës |
2. Çertifikatë personale |
2. Kërkesë drejtuar Kryeministrit |
|
3. Dekorata, medalje, vlerësime të perfituara gjatë aktivitetit artistik |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar në portal;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për pensionet e veçanta”;
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni formularin e aplikimit dhe ngarkoni dokumentacionin përkatës;
- Pas plotësimit të dokumentacionit, aplikimi kalon për shqyrtim pranë Ministrisë së Kulturë;
- Pas shqyrtimit dhe nëse aplikimi është në rregull, aplikanti udhëzohet rreth procedurave që duhet të ndjekë. Në të kundërt refuzohet regjistrimi duke njoftuar aplikuesin mbi arsyen e refuzimit nëpërmjet adresës e-mail dhe te rubrika "Dokumentet e mia".
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimitMaksimumi 3 muaj (në varësi të kërkesave)
Periudha e vlefshmërisëPa afat
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al