Shërbimi elektronik “Aplikim për miratim të statutit/ndryshimeve në statut të Institucioneve të arsimit të lartë (IAL)/Federatave shqiptare sportive(FSHS)” u vjen në ndihmë subjekteve të regjistruara, me objekt veprimtarie në fushën e arsimit të lartë/në një sport të caktuar, të cilët aplikojnë për miratimin e statutit/ndryshimeve në statut të institucioneve të arsimit të lartë (IAL)/Federatave shqiptare sportive (FSHS).
Aplikimi nga subjekti, IAL/FSHS, bëhet online përmes portalit e-Albania, nëpërmjet formularit të aplikimit.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
Miratimi i statutit të IAL |
Miratimi i statutit të IAL |
|
1. Vendim i Senatit Akademik |
|
2. Vendim i Bordit të Administrimit |
|
3. Statuti |
Miratim i ndryshimeve të statutit të IAL |
Miratim i ndryshimeve të statutit të IAL |
|
1. Vendim i Senatit Akademik |
|
2. Vendim i Bordit të Administrimit |
|
3. Ndryshime të statutit |
Miratimi i statutit të FSHS |
Miratimi i statutit të FSHS |
1. Ekstrakti i lëshuar nga Qendra Kombëtare e Biznesit ose vendim regjistrimi nga gjykata kompetente për subjektin juridik, ku të jetë përfshirë arsimi i lartë/sport i caktuar në objektin e veprimtarisë së tij/ vendimet e gjykates kompetente per regjistrimin e shoqatave themeluese (FSHS për herë të parë) |
1. Vendim i Asamblesë së Përgjithshme |
|
2. Akt Themelimi |
|
3. Statuti |
Miratim i ndryshimeve të statutit FSHS |
Miratim i ndryshimeve të statutit FSHS |
|
1. Vendim i Asamblesë së Përgjithshme |
|
2. Ndryshime të statutit |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni si biznes në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin “Aplikim për miratim të statutit/ndryshimeve në statut të Institucioneve të arsimit të lartë (IAL)/Federatave shqiptare sportive(FSHS)";
- Klikoni butonin" Përdor";
- Plotësoni formularin e aplikimit me të dhënat kryesore për subjektin aplikues, ngarkoni dokumentacionin e nevojshëm dhe dërgoni aplikimin;
- MASR brenda një afati 60 ditor nga data e aplikimit, njofton subjektin në formë elektronike për vlerësimin e aplikimit.
- MASR, ka të drejtë të kërkojë nga subjekti aplikues dokumentacion tjetër, i cili konsiderohet i nevojshëm për vijimin e procedurës si dhe që një ose disa dokumente të dorëzohen fizikisht.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimitDeri në 60 ditë nga data e aplikimit
Periudha e vlefshmërisëPa afat
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al