LinkButtonLinkButton

Kërkesë për korigjimin të të dhënave, sipas nenit 65 të Ligjit 9723/2007 “Për Regjistrimin e Biznesit”, i ndryshuar

Kontaktet
Tel:  +355 42 250 066
E-mail:  info.qkb@qkb.gov.al
Adresa:  Bulevardi “Zhan D’Ark”, Prona nr.33, Shtëpia e Ushtarakëve Tiranë
Kërkesë për korigjimin të të dhënave, sipas nenit 65 të Ligjit 9723/2007 “Për Regjistrimin e Biznesit”, i ndryshuar
Shërbimi elektronik "Kërkesë për korigjimin të të dhënave, sipas nenit 65 të Ligjit 9723/2007 “Për Regjistrimin e Biznesit”, i ndryshuar", ju jep mundësinë, personave të interesuar, të kërkojnë korrigjimin e: pasaktësive, gabimet e shtypit ose gabimet e tjera të dukshme të këtij lloji, të bëra gjatë regjistrimeve, të cilat rezultojnë qartë nga dokumentacioni i depozituar dhe nuk cënojnë vlefshmërinë e regjistrimi. Baza ligjore: - Ligji 9723, datë 03.05.2007 "Për Regjistrimin e Biznesit", i ndryshuar; - Ligji nr. 9880 datë 25.2.2008 “Për nënshkrimin elektronik”; - Ligji nr. 10273 datë 29.4.2010 “Për dokumentin elektronik” dhe aktet nënligjore në zbatim të këtyre ligjeve.

Dokumentacioni i nevojshëm
- Dokumenti i identifikimit të aplikantit; Kujdes: Dokumentet e identifikimit, duhet të ngarkohen vetëm në opsionin përkatës. Në të kundërt përbën shkelje të ligjit për mbrojtjen e të dhënave personale.

Hapat e procedurës
- Identifikohuni si biznes në portalin e-Albania; - Zgjidhni shërbimin "Kërkesë për korigjimin të të dhënave, sipas nenit 65 të Ligjit 9723/2007 “Për Regjistrimin e Biznesit”, i ndryshuar”; - Klikoni butonin "Përdor"; - Plotësoni formularin elektronik, me të dhënat e nevojshme mbi kërkesën për korrigjim Kujdes: Korrigjimi i gabimeve, konstaton korrigjimin e një aplikimi të miratuar në regjistrin tregtar, për pasojë, duhet të përzgjedhni numrin e aplikimit që pretendoni të korrigjoni dhe ta përshkruani gabimin e ndodhur në këtë aplikim. - Klikoni butonin “Dërgo” në faqen e fundit të formularit; - Klikoni butonin “ Dërgo kodin e nënshkrimit; - Vendosni kodin e nënshkrimit dhe klikoni butonin “Nënshkruaj” - Shqyrtimi i aplikimit bëhet nga nëpunësi i autorizuar i QKB-së; - Pas vlerësimit të aplikimit merret vendimi nga nëpunësi i autorizuar (Miratim/ Refuzim); - Përgjigja dërgohet tek subjekti aplikues, me email në mënyrë automatike nga sistemi dhe po ashtu tek ”Hapësira Ime” në portalin e-Albania; Kujdes: Aplikanti, duhet të jetë i pajisur me nënshkrim elektronik.

Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit
QKB, pasi kryen verifikimet përkatëse, sipas nenit 65 të Ligjit 2007/9723 dhe vëren përmbushjen e kushteve, kryen korrigjimin në regjistrin tregtar, brenda një afati prej një dite nga data e paraqitjes së aplikimit. Sqarim: Për aplikimet e kryera gjatë ditëve të pushimit zyrtar afati për shqyrtimin e aplikimin fillon me fillimin e orarit zyrtar të punës për ditën pasardhëse.

Kostot
Pa pagesë

Më shumë
Për çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën helpdesk@e-albania.al
Ju duhet të identifikoheni në portal për të përdorur këtë shërbim!
E RËNDËSISHME!
Të dhënat e përdoruesve në portalin e-Albania shfaqen automatikisht nga databazat e institucioneve që i administrojnë ato.
Në asnjë rast e-Albania nuk modifikon të dhënat e publikuara.

E-albania është portali qeveritar ku shërbimet publike që gjenden në zyrat dhe sportelet fizike të institucioneve ofrohen në mënyrë elektronike falë Platformës Qeveritare të Ndërveprimit që ndërlidh sistemet e institucioneve me njeri-tjetrin. Portali është konceptuar si një zyrë elektronike me një ndalesë ku qytetari regjistrohet duke përdorur kartën e tij të identitetit dhe shërbehet duke kërkuar dhe aplikuar për shërbimin që i nevojitet.

Ky portal është realizuar dhe administrohet nga Agjencia Kombëtare e Shoqërisë së Informacionit (AKSHI)

Ju lutem vlerësoni shërbimin