Për familjet që përfitojne kredi të lehtësuara nga shteti, bazuar ne ligjin nr. 22/2018 “Për strehim social”, Aktit Normativ nr.3/2012 “Për lirimin e banesave pronarëve të ligjshëm nga qytetarët e pastrehë, banues në banesat ish pronë e subjeketve të shpronësuara” si dhe në Udhëzimin nr.6257/2008, i ndryshuar.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Certifikatën e gjendjes familjare të datës 01 Dhjetor 1992 dhe atë aktuale. |
1. Vërtetimin për përfitimin e statusit banor në ish pronë private, miratuar me Vendim të Këshillit Bashkiak, përpara vitit 2006. |
|
2. Kopje të kontratës së qiramarrjes, (me ish Ndërmarrjen Komunale Banesa)/Autorizim apo Vendim të lëshuar nga ish Komiteti Ekzekutiv (origjinale ose të noterizuara)/Akti i dhënies dhe marrjes në dorëzim të banesave shtetërore apo çdo dokument tjetër të shërbyer zyrtarisht nga ish komunale banesa, që vërteton lidhjen mes banesës së kthyer pronarit dhe qiramarrësit. |
2. Vërtetim negativ nga organet tatimore, ku asnjë prej anëtarëve të familjes që përfiton kredi të lehtësuar, të mos jetë subjekt i tatimit mbi vlerën e shtuar si biznes i madh. |
3. Vendimi i kthimit të pronës nga Komisioni i Kthimit të Pronave pronarit të ligjshëm (origjinale ose të noterizuar)/Vendim gjykate, në të cilin vërtetohet se prona i është kthyer pronarit të ligjshëm /Dokument të lëshuar nga ish N. K. Banesa për kalim prone në favor të pronarëve/Certifikatë apo vërtetim pronësie në favor të pronarit (origjinale ose e noterizuar)/Urdhër Ekzekutimi, të lëshuar nga Gjykata e Rrethit për lirimin e banesës së pronarit të ligjshëm, në zbatim të Aktit. |
|
4. Vërtetim negativ nga Zyra e Regjistrimit të Pasurive të Paluajtshme, që në emër të kryefamiljarit dhe anëtarëve të tjerë të familjes, sipas certifikatës së gjendjes familjare të datës 01.12.1992, nuk figuron banesë e regjistruar ose në proces regjistrimi. |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës - Identifikohuni si qytetar në portal;
- Zgjidhni shërbimin " Aplikimi dhe dorëzim dokumentacioni për t'u trajtuar me kredi të lehtësuar me 0% interes si ish-qeramarrës në ish pronë private";
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni formularin përkatës elektronik dhe ngarkoni dokumentacionin e nevojshëm;
- Klikoni butonin “Dërgo” në faqen e fundit të formularit;
- Komisioni i ngritur nga Titullari shqyrton të gjithë dokumentacion nëse janë në rregull dhe më pas dërgon emrin në bankën për të përfituar kredi të lehtësuar nga shteti me 0%.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit20 ditë
Periudha e vlefshmërisëPa afat
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al