Shërbimi elektronik "Aplikim për certifikatë elektronike për projektin e fiskalizimit" mundëson pajisjen me Certifikatë Elektronike për subjektet tatimpaguese në kuadër të projektit të fiskalizimit. Kjo certifikatë digjitale është e lidhur në mënyrë unike me biznesin si entitet.
Në zbatim të Vendimit të Këshillit të Ministrave Nr.673, datë 22.11.2017, “Për Riorganizimin e Agjencisë Kombëtare të Shoqërisë së Informacionit”, si dhe nenit 19, ligjit nr.9980, “Për Nënshkrimin Elektronik” i ndryshuar, si dhe në mbështetje të ligjit nr.107/2015, “Për Identifikimin Elektronik dhe Shërbimet e Besuara” i ndryshuar, AKSHI zhvillon, administron, mirëmban Infrastrukturën e Çelësit Publik (PKI) dhe menaxhon Certifikatat Elektronike X.509 v3.
Dokumentacioni i nevojshëm
Për këtë shërbim nuk nevojitet dokumentacion shoqërues.Hapat e procedurës- Identifikohuni si biznes në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për certifikatë elektronike për projektin e fiskalizimit";
- Klikoni butonin "Përdor";
- Plotësoni të dhënat e kërkuara në formularin përkatës elektronik;
- Pasi të zgjidhni mënyrën e pagesës, mund të shkarkoni mandatin e pagesës me të cilin mund të paraqiteni në bankë për të kryer pagesën e tarifës ose për të kryer pagesën online duke klikuar butonin “Pagesë online”;
- Nëse zgjidhni "Pagesë online" mund të vijoni me mënyrën e pagesës përmes kanalit bankar dhe në hapat e ardhshëm zgjidhni bankën nga e cila do të bëni pagesën, tek e cila duhet të keni llogarinë tuaj. (
Aktualisht është e ndërlidhur Banka Kombëtare Tregtare, Union Bank dhe OTP Bank);
- Vijoni me ndjekjen e udhëzimeve deri në finalizimin e urdhërpagesës;
- Më pas duhet të vijoni me kryerjen e pagesës në aplikacionin bankar të shkarkuar në telefonin tuaj;
Urdhërpagesa është e vlefshme për t'u paguar brenda 24h;
- Klikoni butonin “Dërgo” në fund të formularit;
- Kërkesa do të dërgohet në Drejtorinë e Sigurisë e-Gov, sektori i fushës së PKI-së dhe do të procedohet nga specialistët e fushës së Infrastrukturës dhe Çelësave Publikë;
- Certifikata Elektronike do ju dërgohet në llogarinë e biznesit në portalin qeveritar e-Albania, në rubrikën “Dokumentet e mia”.
*Lutemi të siguroheni që numri i kontaktit dhe adresa e e-mailit e regjistruar në portal të jetë e aksesueshme në mënyrë të sigurt nga ana juaj.
Nëse ju jeni pajisur me certifikatën e fiskalizimit, mund të bëni shkarkimin e saj nëpërmjet opsionit "Shkarko".
Nëse dëshironi që certifikata e fiskalizimit të ridërgohet përsëri në adresën tuaj e-mail, duhet të zgjidhni opsionin "Ridërgo".
KUJDES: Mandatpagesa duhet të përmbajë të dhënat e subjektit si NIPT dhe emrin e subjektit dhe jo të dhënat e e depozituesit të pagesës apo emër mbiemër dhe NID të administratorit. Para se të kryeni aplikimin, lutemi të verifikoni që të keni të regjistruar një numër kontakti dhe adresë e-maili aktiv në llogarinë e biznesit, pasi fjalëkalimi për të aksesuar certifikatën elektronike do ju dërgohet me mesazh nga portali qeveritar e-Albania dhe me e-mail nga adresa njoftime.pki@akshi.gov.al.Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit10 ditë pune
Periudha e vlefshmërisë1 vit nga koha e gjenerimit të certifikatës
Kostot4000 Leke
(
Shkarkoni faturën)
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al