Click here to read the description of this e-service in English.
Në zbatim të Vendimit të Këshillit të Ministrave Nr.673, datë 22.11.2017, “Për Riorganizimin e Agjencisë Kombëtare të Shoqërisë së Informacionit”, si dhe nenit 19, ligjit nr.9980, “Për Nënshkrimin Elektronik” i ndryshuar, si dhe në mbështetje të ligjit nr.107/2015, “Për Identifikimin Elektronik dhe Shërbimet e Besuara” i ndryshuar, AKSHI zhvillon, administron, dhe mirëmban Infrastrukturën e Çelësit Publik (PKI) dhe menaxhon certifikatat dixhitale X.509 të Nënshkrimit Elektronik.
Nënshkrimi Elektronik janë të gjitha të dhënat në formë elektronike, të cilat u bashkëlidhen ose shoqërojnë logjikisht të dhëna të tjera elektronike, që shërbejnë si një mënyrë e vërtetimit të identitetit të nënshkruesit dhe vërtetësisë së dokumentit të nënshkruar.
Aplikimi për Nënshkrimin Elektronik mund të kryhet për profilet e mëposhtme:
- Profesionist i lirë
- Profesionist i punësuar
- Administrator
- Drejtues Teknik
Dokumentacioni i nevojshëm
Për këtë shërbim nuk nevojitet dokumentacion shoqërues
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar/biznes në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për pajisje me nënshkrim elektronik për të punësuarit dhe subjektet tatimpaguese";
- Klikoni butonin "Përdor";
- Zgjidhni profilin për të cilin do të dërgoni aplikimin;
- Plotësoni të gjithë të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular;
- Pasi të zgjidhni mënyrën e pagesës, mund të shkarkoni mandatin e pagesës me të cilin mund të paraqiteni në bankë për të kryer pagesën e tarifës ose për të vijuar me pagesën online duke klikuar butonin “Pagesë online”;
- Nëse zgjidhni "Pagesë online" mund të vijoni me mënyrën e pagesës përmes kanalit bankar dhe në hapat e ardhshëm zgjidhni bankën nga e cila do të bëni pagesën, tek e cila duhet të keni llogarinë tuaj. (
Aktualisht është e ndërlidhur Banka Kombëtare Tregtare, Union Bank dhe OTP Bank);
- Vijoni me ndjekjen e udhëzimeve deri në finalizimin e urdhërpagesës;
- Më pas duhet të vijoni me kryerjen e pagesës në aplikacionin bankar të shkarkuar në telefonin tuaj;
Urdhërpagesa është e vlefshme për t'u paguar brenda 24h;
- Kur kërkesa është e saktë dërgohet në Drejtorinë e Sigurisë e-Gov, në sektorin e fushës së PKI-së dhe procedohet nga specialistët e fushës së Infrastrukturës dhe Çelësave Publikë.
-Në rast se validiteti i licencave të siguruara nga ju gjatë aplikimit tuaj për pajisje me nënshkrim elektronik përfundojnë më parë se 365 ditë nga dita e aplikimit, vlefshmëria e nënshkrimit do të jetë deri në ditën e përfundimit të vlefshmërisë së licensës ose pozicionit tuaj në aplikim.
- Për Agjentët Doganorë në rast se nuk mund të paraqiteni personalisht për tërheqjen e nënshkrimit mund të autorizoni një palë të tretë nëpërmjet një prokure të posaçme/përgjithshme të firmosur pranë noterit.
Sqarim: Aplikimi për shtetasit e huaj duhet të kryhet nëpërmjet llogarisë së biznesit të regjistruar në portalin e-Albania.
Informacion
Lutemi të tregoni kujdes në të dhënat e vendosura në aplikimin tuaj për nënshkrimin elektronik pasi bazuar në ligjin Nr. 9880, datë 25.02.2008, neni 25, pika 2, këto të dhëna duhet të konfirmohen nga organet përgjegjëse për lëshimin e tyre. Në raste pasaktësie të dhënash si:
- Plotësimi i gabuar i numrit të licencës
- Plotësimi i gabuar i institucionit lëshues
- Licencën e ushtrimit të profesionit e parinovuar ose joekzistente
Shuma e plotë e shërbimit do të tarifohet dhe nuk mund t’ju rimbursohet!
KUJDES: Mandat Pagesa duhet të përmbajë të dhënat e aplikantit (Emër Mbiemër) dhe jo të dhënat e subjektit që ai përfaqëson si NIPT ose Emër subjekti!
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit10 ditë pune
Periudha e vlefshmërisë1-vjeçar
Kostot4800 lekë (
Shkarkoni faturën)
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al ose vizitoni
https://akshi.gov.al/nenshkrimi-elektronik-per-subjektet-private/