Ky shërbim elektronik iu mundëson shtetave shqiptarë rezidentë jashtë territorit të Shqipërisë, të marrin verifikimin e lejes së drejtimit (patentës) për konvertim ose denoncim përmes postës duke aplikuar online pranë përfaqësive diplomatike dhe konsullore përkatëse.
Shtetasit shqiptarë të cilët kanë nevojë të pajisen me vërtetimin e verifikimit të lejes së drejtimit (patentës) për konvertim ose denoncim, pas plotësimit të formularit dhe kryerjes së verifikimeve të nevojshme nga përfaqësues të ambasadës/konsullatës, njoftohen se aplikimi është pranuar. Shtetasi shqiptar informohet me anë të e-mail-it mbi procedurat që duhen ndjekur në vijim për:
1. Kryerjen e pagesës,
2. Dërgimin e mandatin origjinal,
3. Dërgimin e një zarfi me pullë të parapaguar me adresën e shtëpisë të shënuar qartë dhe me gërma të mëdha për dërgimin e vërtetimit të lejes së drejtimit për konvertim ose denoncim.
Vërtetimi mbi verifikimin e lejes së drejtimit (patentës) për konvertim ose denoncim dërgohet me postë në adresën e shënuar nga vetë qytetari.
Informimi i hapave të ndërmarra dhe njoftimi kryhet me anë të adresës elektronike (e-mail) të shënuar në formularin e aplikimit.
Shënim: Luten të interesuarit të kontrollojnë rregullisht e-mail-in për njoftime dhe përditësime të statusit të aplikimit.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Fotokopje e Lejes së Drejtimit nga para |
|
2. Fotokopje e Lejes së Drejtimit nga mbrapa |
|
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin “Aplikim për vërtetimin e verifikimit të lejes së drejtimit (patentës) për konvertim ose denoncim";
- Klikoni butonin "Përdor";
- Zgjidhni nëse do të kryeni një aplikim të ri apo do të gjurmoni statusin e një aplikimi ekzistues;
- Për të gjurmuar statusin e një aplikimi ekzistues, vendosni numrin e aplikimit dhe më pas klikoni butonin "Kërko";
- Për të kryer një aplikim të ri, plotësoni të dhënat personale dhe ngarkoni dokumentet që janë të domosdoshme për verifikim të identitetit. Me anë të e-mail-it të plotësuar në rubrikën përkatëse, do t'ju dërgohet konfirmimi i aplikimit, si dhe kodi i veçantë i aplikimit (i cili mundëson ndjekjen e ecurisë së aplikimit në çdo moment);
- Pas pranimit të aplikimit, ndiqni procedurat për të kryer pagesën, dhe për të dërguar me postë në zarf dokumentet sa vijon:
a) Mandatin origjinal (jo fotokopje);
b) Zarf me pullë me adresën tuaj të shënuar për dërgimin e vërtetimit në adresën ku banoni.
- Pas kryerjes së verifikimeve përkatëse, ju do të njoftoheni me e-mail për përfundimin e aplikimit dhe dërgimin e vërtetimit me postë në adresën e shënuar nga ana juaj.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit10 ditë.
Nëse ka parregullsi në dokumentacion, koha e marrjes së shërbimit zgjat maksimalisht 30 ditë.Periudha e vlefshmërisëPa afat
Kostot30 euro ose vlera ekuivalente e vendit
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al