Shërbimi elektronik "Aplikim për regjistrim si punëkërkues i papunë", u vjen në ndihmë qytetarëve për t'u regjistruar si punëkërkues të papunë.
Dokumentacioni i nevojshëm
Për këtë shërbim nuk nevojitet dokumentacion shoqërues.
Hapat e procedurës- Aplikanti logohet në portalin e-Albania dhe zgjedh shërbimin përkatës;
- Të dhënat personale popullohen automatikisht nga ndërveprimi me Drejtorinë e Përgjithshme të Gjendjes Civile;
- Aplikanti plotëson të dhënat e tjera të formularit;
- Aplikanti dërgon aplikimin;
- Zyra e Punësimit njoftohet për ardhjen e aplikimit të ri;
- Zyra e Punësimit bën shqyrtimin e aplikimit;
- Zyra e Punësimit njofton aplikantin nëse aplikimi është pranuar apo refuzuar, së bashku me arsyetimin përkatës. Ne rastin kur aplikimi është pranuar, atëherë Zyra e Punësimit i cakton një datë dhe orë aplikantit për takimin pranë kësaj zyre punësimi, në te cilën aplikanti duhet të paraqitet për intervistën dhe për të tërhequr kartelën e punëkërkuesit të papunë.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit5 ditë
Periudha e vlefshmërisë1 muaj.
KostotPa pagesë.
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.alShkarko Kartelën AdisaRegjistrim si punëkërkues i papunë (AL113017)