Shërbimi elektronik "Ankesë dhe trajtim i dosjes me specialistin përkatës pranë ATP" u vjen në ndihmë qytetarëve që të dërgojnë online kërkesën për takime ose ankesa në lidhje me shqyrtimin e dosjeve të ndjekura nga Agjensia e Trajtimit të Pronave (ATP). Me anë të këtij shërbimi qytetarët mund të dërgojnë Ankesat e tyre si dhe kërkesat për takim (me inspektor jurist, përgjegjes sektori, drejtor drejtorie si dhe Drejtor i Përgjithshëm).
Pas dërgimit të aplikimit, specialisti i Zyrës së Marrëdhënieve me Publikun pranë ATP, bën shqyrtimin e kërkesës dhe të dokumentacionit shoqërues, nëse ka. Në rastin kur kërkesa është e rregullt, specialisti delegon kërkesë/ankesën pranë sektorit përkatës, i cili përpilon përgjigjen për kërkesën e aplikantit dhe ia dërgon me e-mail si dhe tek "Hapësira ime" në seksionin “Dokumentet e mia” në e-Albania. Në rastin kur aplikimi nuk është i rregullt dhe nuk pranohet, aplikanti njoftohet për këtë fakt me anë të e-mail.
Baza ligjore"
- Ligji 133/2015 “Për trajtimin e pronës dhe përfundimin e procesit të kompensimit të pronave”.
Dokumentacioni i nevojshëm
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti:
- Dokumentacion shtesë, nëse është e nevojshme ( Dokument shpjegues )
Hapat e procedurës- Logohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Ankesë dhe trajtim i dosjes me specialistin përkatës pranë ATP";
- Plotësoni te dhënat e formularit, duke bashkëngjitur dhe dokumente plotësuese nëse është e nevojshme;
- Klikoni butonin "Dërgo";
- Specialisti i i Zyrës së Marrëdhënieve me Publikun delegon kërkesë/ankesën pranë sektorit përkatës i cili përpilon përgjigjen për kërkesën e aplikantit, duke ia dërguar aplikantit përgjigjen me e-mail , si dhe tek "Hapësira ime" në seksionin “Dokumentet e mia” në portalin e-Albania.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit10 ditë
KostotPa pagesë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al