Aplikim për pajisje me Certifikatën e Kompetencës Profesionale (CKP) për herë të parë, është një shërbim elektronik që u vjen në ndihmë qytetarëve të aplikojnë online nëpërmjet portalit për t'u pajisur me CKP për transportin e njerëzve dhe mallrave brenda ose jashtë kufijve të Republikës së Shqipërisë.
Në plotësim të detyrimeve që rrjedhin nga Vendimi i Këshillit të Ministrave nr. 325, datë 19.03.2008 "Për miratimin e rregullave për pranimin në veprimtarinë e operatorit të transportit rrugor të mallrave dhe udhëtarëve, si dhe për dokumentacionin zyrtar të caktuar për këta operator" dhe aktet nënligjore në zbatim të tij, DPSHTRR-ja trajnon, teston dhe pajis me Certifikatën e Kompetencës Profesionale (CKP), të gjithë shtetasit që kërkojnë të bëhen drejtues të veprimtarisë së operatorit të transportit rrugor për transportin e mallrave dhe udhëtarëve brenda ose jashtë vendit.
Dokumentacioni i nevojshëmDuke filluar nga Janari 2020, për dokumentacionin shoqërues të shërbimit do të aplikohet ndarja si në tabelën e mëposhtme:
Dokumente që sigurohen nga nëpunësit e administratës |
Dokumente që ngarkohen nga aplikanti |
1. Vërtetimin e banimit |
1. Fotografi në format 4.2 cm x 3.5 cm |
|
2. Fotokopje e noterizuar e Diplomës të Shkollës së lartë, sipas kategorisë për të cilën aplikon, ose fotokopje e noterizuar e deftesës së pjekurisë (për transport kombëtar) |
* Mbledhja e dokumentacionit shoqërues të mësipërm që më parë ishte detyrim të dorëzohej në zyrat e shtetit nga vetë aplikanti, tani është detyrë e nëpunësit të administratës ndaj qytetarit. Me dhënien e aprovimit, ju bini dakord që këto dokumente të sigurohen për ju nga nëpunësi i administratës.
Hapat e procedurës- Identifikohuni si qytetar në portalin e-Albania;
- Zgjidhni shërbimin "Aplikim për pajisje me Certifikatën e Kompetencës Profesionale (CKP) për herë të parë";
- Klikoni butonin" Përdor";
- Plotësoni formularin elektronik me të dhënat e nevojshme të kërkuara në formular;
- Klikoni butonin “Dërgo” në fund të formularit;
- Punonjësi i DRSHTRR-së njoftohet elektronikisht për mbërritjen e një aplikimi të ri, duke verifikuar saktësinë e dokumenteve dhe nëse janë të plota;
- Në rast se dokumentet janë të sakta, i kthen përgjigje qytetarit duke i kërkuar të dorëzojë dokumentet fizikisht;
- Nëse ka pasaktësi ose mungesë dokumentesh, punonjësi i DRSHTRR-tsë njofton aplikantin për pasaktësitë dhe e udhëzon për të riplotësuar praktikën e aplikimit.
Koha e nevojshme e marrjes së shërbimit5 ditë pune
Periudha e vlefshmërisë5 vjet
KostotPërllogaritja bëhet në varësi të orëve të mësimit dhe nivelit arsimor. Maksimumi i vlerës është 56 200 lekë
Më shumëPër çdo pyetje apo paqartësi mbi përdorimin e shërbimit mund të kontaktoni në adresën
helpdesk@e-albania.al